Õppekavade kvaliteedi tagamise tingimused ja kord
1. Õppekavade koostamisel lähtutakse täiskasvanute koolituse seadusest, täienduskoolituse standardist ning Haridus- ja Teadusministeeriumi poolt heaks kiidetud juhendmaterjalist.
2. Kooli poolt läbiviidavate koolituste õppekavad on avalikustatud kooli kodulehel koolituse lühitutvustuses ja kooli kodulehe eraldirubriigis „õppekavad“.
3. Kooli õppekavas sätestatakse vähemalt järgmised andmed:
1) õppekava nimetus;
2) õppekavarühm;
3) õppekava koostamise alus;
4) õppe kogumaht ja õppe ülesehitus, sealhulgas auditoorse, praktilise ja iseseisva töö osakaal;
5) sihtgrupp;
6) õpingute alustamise tingimused, juhul kui need on eeltingimuseks õpiväljundite saavutamisel;
7) õppe eesmärk;
8) õpiväljundid;
9) õppe sisu;
10) õppemeetodid;
11) õppekeskkonna kirjeldus;
12) iseseisva töö kirjeldus;
13) õppematerjalide loend, juhul kui õppekava läbimiseks on ette nähtud õppematerjalid;
14) nõuded õpingute lõpetamiseks ja väljastatavad dokumendid;
15) koolituse läbiviimiseks vajaliku kvalifikatsiooni, õpi- või töökogemuse kirjeldus.
4. Kui õppekava koosneb mitmetest moodulitest või üksikutest õppeainetest/teemadest on osalejatel õigus valida konkreetseid talle sobivaid mooduleid ja läbida kursuse õppekava osaliselt.
5. Õppekava koostamisel lähtutakse konkreetse sihtgrupi vajadustest ning iga koolitus on oma olemuselt praktilise suunitlusega, eesmärgiks aidata sihtgrupil saavutada püstitatud õppe eesmärgid.
6. Õppekavasid uuendatakse ja täiendatakse vajaduspõhiselt, kuid alati siis kui muutuvad õigusaktides kehtestatud vorminõuded, muutub õppekavade sisu, teemad, mahud, õppematerjalid jne, et tagada õppekavadele kaasajastamist ning vastavust õppijate ja tööandjate vajadustega.
7. Õppekava loomise ja täienduskoolituse korraldamise eest vastutab kooli juhtkond.
8. Õppekavade koostamisel kaasatakse koolitajad, õppijad, tööandjad ning oma ala eksperte.
9. Õppekavad kinnitab kooli juhtkond.