Koolitajate kvaliteedi tagamise tingimused ja kord
Üldsätted
1.1 Webidea OÜ juhatuse poolt asutatud koolitusasutuse nimi on AbcDesign Õppekeskus.
1.2 AbcDesign Õppekeskus korraldab täiskasvanutele täiendkoolitust.
Koolitajate kvaliteedi tagamise tingimused ja kord
2.1 Kõikidel õpetajatel on erialane kõrgharidus. Kõik koolitajad omavad töökogemust täiskasvanute koolitamises.
2.2 Õppekvaliteedi tagamiseks viiakse läbi regulaarseid õpetajate täiendkoolitusi.
2.3 Õpetajate töö tulemust hinnatakse koolituse järgselt osalejate suulise ja kirjaliku tagasisideküsitluse põhjal.
Õppekeskkonna kvaliteedi tagamise tingimused ja kord
3.1 Kõik kursused on Meediakooli Cinemer kodulehel üleval vähemalt kaks kuud enne kursuse algust. Koolitustele on võimalik registreeruda kodulehel oleva registreerumisvormi kaudu. Saadud infot võetakse arvesse õppegruppide komplekteerimisel.
3.2 Kõigi registreerunutega võetakse individuaalselt ühendust.
3.3 Kõik koolitusele registreerunud saavad teabe koolituse täpse korraldusliku poole kohta – ajakava, koolitusruumide ja õppematerjalide kohta hiljemalt kursuse alguse eelneval nädalal.
3.4 Õppeklassid asuvad Tallinnas õppeklassides aadressil: Narva mnt. 7B (Zenith Ärimaja, ruumid 315, 316, 317). Kõik õppeklassid vastavad
tervisekaitse nõuetele. Klassides on iga õppija jaoks piisavalt ruumi ja valgust. Klassid on
varustatud tänapäevase esitlustehnikaga ja internetiühendusega.
3.5 Koolis on kõikidele õppijatele kättesaadav joogivesi, kohv, tee.
Täienduskoolituse kohta tagasiside kogumise kord
4.1 Iga kursuse lõpul täidavad osalejad internetipõhise või paberkandjal tagasisideküsitluse, kus annavad hinnangu kursuse sisule, enda arengule, õppematerjalidele, õppemetoodikale, tundide ülesehitusele (tempo, õhkkond, selgituste arusaadavus, õpitava praktiseerimise võimalused jm) õpetaja tööle ja kursuse korralduslikule poolele ning teevad ettepanekuid õppetöö sisu ja vormi täiustamiseks.
4.2 Tagasisideküsitluste info analüüsitakse, selle tulemusi arutatakse koos õpetajate ja juhtkonnaga. Kord aastas tehakse koondanalüüs, mis jääb aluseks edasise õppekvaliteedi ja töö korralduse parendamisele.